вівторок, 3 березня 2020 р.

                                        Середа

Математика  Розв'язуємо задачі на знаходження суми (с.91).
Це задачі на три дії. 
Читамо умову задачі!! Ознайомлюємось із скороченим записо.Вникаємо в тонкості запитання задачі!! Розв'язуємо її.
Розв'язуємо приклади на перехід через десяток.
84+8  93-7  46+9  81-4  63+8  54-7 95+7 100-6
Робота над задачею №2. Обов'язково записуємо вираз розв'язку задачі.
Приклади для сильніших. 2345678+1987654   5678998+3564876   949898-765379     456+298 2678-1349
Придумуємо свою задачу і розв'язуємо її.
Приклади в дужках. 45+(84-28)  89-(36+23-14)  72+(87-66)-32  11-(96-89)+35
Цікаві задачі: 
1.    По дорозі до їдальні перший клас вишикувався пара­ми. Микола з Остапом ідуть шостою парою, якщо лічи­ти спереду, і перебувають у центрі. Скільки дітей у цьо­му класі?
2.    Равлик від точки А проповз 2 см на північ, потім 3 см на схід, потім 2 см на південь, а потім 3 см на захід. Де він врешті опинився?
3.    На скільки частин розірветься круглий ланцюжок, якщо розпиляти три сусідніх кільця?
4.    Здогадайся, за яким правилом складена послідовність чисел, і вгадай наступні три числа: 12, 10, 8, 6, …
5.    Тарасик і Назар обмінялись рукостисканням і подарува­ли один одному по одній своїй фотографії. Скільки було рукостискань? Скільки знадобилось фотографій?
Українська мова.Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень(розповідних і питальних) .Складання казки" Як Сонце і Крига захотіли подружитися"(с.114-115 в.17-19 Робота над вправами.Уважно читаємо завдання.
Складаємо казку і ілюструємо її.
 Фізичне виховання.Посилання.https://www.youtube.com/watch?v=MYFx2C52LmU
Я досліджую світ. Форми земної поверхні.(с.90-91).Уявна подорож Укаїною,Малюнок земної поверхні своєї місцевостіhttps://www.youtube.com/user/svitlanazhukowskaya , :https://www.youtube.com/watch?v=NbNnurqklgQ   

Немає коментарів:

Дописати коментар