неділя, 3 травня 2020 р.

                                     Понеділок

                                                           04.05.2020
Я досліджую світ. Кольорові сторінки природи:літо.ф(ч.1 с.116- 117)
Лі́то — одна з чотирьох пір року між весною та осінню з найвищою середньодобовою температурою повітря.

https://www.youtube.com/watch?v=4F07WlqeHi4
Опрацювання теми в підручнику(с.116)
Чому я люблю літо! Із творів дітей.

Моє улюблене літо
Нарешті настало літо — моя улюблена пора. Можна прогулятися по лузі, вдихаючи аромати лугових трав та квітів. Полежати на них, вдивляючись у небо, де пливуть хмари й пролітають птахи. Помилуватися красою блискучої бронзівки, що повзає у траві, яскравих метеликів, що пурхають у повітрі, джмеля, що пролітає над квітками. Споглядати, як працьовита бджілка сідає на квітку та старанно збирає нектар. Послухати спів жайворонка та ластівок. Особливо приємно спостерігати за стрижами, які весело й дружно ганяються за комахами, наче чорненькі літачки.

Всі клопочуться у своїх справах, особливо мурахи, які постійно збільшують свої житла-горбки. А ввечері дуже приємно послухати спів цвіркунів, що нагадує прекрасну чарівну пісеньку. Коли стемніє, цікаво дивитися на зоряне небо, знаходячи чумацький шлях, і чекати, коли впаде зірка, щоб загадати своє заповітне бажання.

Крім відпочинку, влітку доводиться багато працювати, щоб потім спокійно жити взимку. Але ця робота по-своєму приємна, бо її виконують на свіжому повітрі, а не в задушливому приміщенні. Люди працюють у полі, дбаючи про врожай, на городах, доглядаючи за рослинами. А ще влітку можна зібратися з друзями біля багаття, напекти на ньому картоплі, посмажити шашликів та поспівати під гітару свої улюблені пісні.

Літо — це чудова пора, коли хочеться щось створювати, мріяти про майбутнє, насолоджуватися теплим сонцем, ніжитися в шовковистій траві, милуватися красою квітів, радіти врожаю овочів і фруктів. Хоч літо щороку й повторюється, але його завжди чекаєш з нетерпінням! 
Фізкультхвилинка https://encrypted-vtbn2.gstatic.com/video?q=tbn:ANd9GcSXATFJIKfR7S0yjwekzHaWSIdYFLtSCSbgELUJg3-nhfSfu_w2
Опрацювання с.117 підручника.
Математика.Досліджуємо таблицю множення числа 3, ,ділення на 3.(с.122 - 123)
Усний рахунок
Презентация на тему: "Усний рахунок! :4:3 :6.". Скачать бесплатно ...
Математичний диктант
Презентация на тему: "Перевір себе Задача 120 1) 15-6=9(г.) – в ...
Приклади 1.Віднови рівності.
Задача 2.Скласти самостійно на множення на2.(на одну дію)
Фізкультхвилинка. https://www.youtube.com/watch?v=5gxZ2-Hoyqo
Приклади 3.
Задача 4 
У понеділок в магазині продано 14 велосипедів, у вівторок – на 6 більше, а в середу – в 2 рази менше, ніж у вівторок. Скільки велосипедів продано в середу?
Приклади4.


ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК МІЖ МНОЖЕННЯМ І ДІЛЕННЯМ. СКЛАДАННЯ ПРИКЛАДІВ НА ...
Задача 5.15 тракторів і 12 автомобілів розмістили на залізничній платформи, по 3 на кожну платформу. Скільки зайняли платформ?
Приклади 6
- Вам треба знайти помилку і обчислити вираз правильно. 9 : 3 + 6 = 10    (45 – 15) : 5 = 6   2 • 5 – 1 = 7    2 • (7 – 0) = 14     (60 – 40) : 4 = 4     35 – 2 • 7 = 21
Фізичне виховання.
https://www.youtube.com/watch?v=1Pi1yiVDPA8
Читання.А.Рибалка.Вовчик і сонечка.(с.135 -137)
Опрацювання вимови слів із підручника(с.135)
Читання твору.Знаходження незрозумілих слів.
Повторне читання. Спроби переказу.
Переказ тексту.
Малювання ілюстрації до вивченого.

Немає коментарів:

Дописати коментар