середа, 17 березня 2021 р.

                                   Четвер            

                                              18.03.2021  

Українська мова. Прийменники і закінчення як засоби вираження зв'язку між словами в реченні. Навчаюся вживати прийменники і закінчення для зв'язку слів у реченні.(с 118 - 119. В 1 -3)
Прийме́нник — службова частина мови, яка разом з відмінковими закінченнями іменників, займенників і числівників виражає відношення між словами у реченні. Прийменники не мають самостійного лексичного значення, тому членами речення не виступають. Вікіпедія
 Словниковий самодиктант. Записати прийменники.



  
Робота з підручником. Бесід за поясненням в книжці.-
Виконання вправи 1. Робимо висновок
Фізкультхвилинка.
Виконання вправи 2.
Виконання вправи 3.
Підсумок уроку, Робимо висновок.



 


Математика. Закріплення вивчених випадків множення. Порівняння виразів. Розв'язування і порівняння задач.(№№ 384 - 392)

Усний рахунок


Математичний диктант


Робота над навчальним матеріалом

Ров’язати задачу 388(1)

Розв’язати приклади 385

Фізкультхвилинкаhttps://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AIРозв’язати задачу

Розв’язати приклади386

Розв'язати задачу 389.

Розв1язати приклади 387,задачу 391
Розв'язати вираз384

Геометричний матеріал


Літературне читання. Позакласне читання. Олег Кургузов. Як люди винайшли музичні інструменти.

 Приблизно п'ять тисяч років назад ассірійці і вавілоняни звели воєдино три винаходи: дерев'яний корпус, широку пряму шийку і кілки для роздільного натягування струн. Так народився чотириструнний інструмент, який араби пізніше прозвали "аль-уд". І саме він став, по суті, першим зразком знаменитої багатострунної лютні.

Перегляд мультфільму. https://www.youtube.com/watch?v=g2aPGE9fqRs

Читання оповідання. Відповіді на запитання до прочитаного.

Підсумок уроку.

Я досліджую світ. Охорона природи.(С. 114 - 113).

Читання тексту. Відповіді на запитання.
Фізкультхвилинка!!
Червона книга України .Червона книга України — офіційний державний документ, який містить перелік рідкісних, вразливих і зникаючих видів тваринного і рослинного світу у межах України, а також узагальнені відомості про сучасний стан цих видів і заходи щодо їх збереження. Вікіпедія
Перегляд відео.  https://www.youtube.com/watch?v=Bra1LprRPtk
Підсумок уроку.






Немає коментарів:

Дописати коментар