Четвер
18.03.2021
Математика. Закріплення вивчених випадків множення. Порівняння виразів. Розв'язування і порівняння задач.(№№ 384 - 392)
Усний
рахунок
Математичний диктант
Робота над навчальним матеріалом
Ров’язати
задачу 388(1)
Розв’язати
приклади 385
Фізкультхвилинкаhttps://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AIРозв’язати задачу
Розв’язати
приклади386
Розв'язати задачу 389.
Розв1язати приклади 387,задачу 391
Розв'язати вираз384
Геометричний матеріал
Літературне читання. Позакласне читання. Олег Кургузов. Як люди винайшли музичні інструменти.
Приблизно п'ять тисяч років назад ассірійці і вавілоняни звели воєдино три винаходи: дерев'яний корпус, широку пряму шийку і кілки для роздільного натягування струн. Так народився чотириструнний інструмент, який араби пізніше прозвали "аль-уд". І саме він став, по суті, першим зразком знаменитої багатострунної лютні.
Перегляд мультфільму. https://www.youtube.com/watch?v=g2aPGE9fqRs
Читання оповідання. Відповіді на запитання до прочитаного.
Підсумок уроку.
Я досліджую світ. Охорона природи.(С. 114 - 113).
Немає коментарів:
Дописати коментар