П'ятниця
28.01.2022
Я досліджую світ. Поспішайте робити добро (продовження).(.Скарбничка добрих справ) (С.16).
Робота з навчальним матеріалом.
Бесіда."Розкажіть про свої добрі справи"
.
Скарбничка добрих справ. Читання тексту на с.16.
Бесіда з дітьми.
Підсумок уроку.
Математика.
Діагностувальна робота № 5 ( за підручником Листопад)
Множення і ділення багатоцифрових чисел
1 варіант
1.Розв’яжи приклади
439*200= 2915*30=
23*3000= 49000*3=
81100-507*40=
2.Виконай дії з іменованими числами
116грн70коп*3=
6км800м*7=
9м80см:7=
3.Перетвори
2т7ц43кг= …кг
5ц15кг=…кг
4. Розв’яжи задачу
Для годівлі корів фермер заготовив 8т750кг лугового сіна, лісового на 4т 900кг менше. До нового року згодували 5т950кг сіна. Скільки кілограмів сіна залишилося?
5. Розв’яжи рівняння
Х-149360=412:4
Додаткове завдання
Довжина саду прямокутної форми 30м, а ширина- 20м. ¼ площі саду займають груші. А решту площі яблуні. Яку площа відведено під яблуні?
2 варіант
1.Розв’яжи приклади
519*200= 2615*20=
27*4000= 48000*3=
150090-604*9=
2.Виконай дії з іменованими числами
115грн40коп*3=
7км800м*6=
6м80см:4=
3.Перетвори
2т5ц63кг= …кг
4ц51кг=…кг
4. Розв’яжи задачу
Школярі збирали лікарські рослини.За кропиву вони одержали 240грн50 коп. а за звіробій на 50грн40коп менше, На 150грн80коп діти купили книжки для бібліотеки. А решту здали у шкільний фонд. Скільки грошей діти здали у шкільний фонд?
5. Розв’яжи рівняння
Х-149360=618:6
Додаткове завдання
Довжина саду прямокутної форми 30м, а ширина- 20м. ¼ площі саду займають груші. А решту ппощі яблуні. Яку площа відведено під яблуні?
Літературне читання.Д.Амфт."Як полюбити павученя?"(продовження). Читання в особах зображення карти подорожі павучихи Леле..(с.98 - 99)
Робота з підручником.
Первинне читання твору (2 частина)
.Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=cUmvYKFcP2g
Відповіді на запитання.
Виразне читання оповідання,ланцюжкове читання,
Читання в особах.
Підсумок уроку.
.
Фізична культура. Урок розроблений для дистанційного навчанння
https://www.youtube.com/watch?v=64WYxKRryGk
Заходимо за посиланням.
Індивідуальне заняття. Відмінювання іменників.
Відмінювання іменників — це один із засобів зв'язку слів у реченні. Називний відмінок — початкова форма слова — прямий. Усі інші (родовий, давальний, знахідний, орудний, місцевий, кличний) — непрямі. Кожний відмінок є втіленням певного типу смислових і синтаксичних відношень.
https://www.youtube.com/watch?v=YhqOGhVJni8
Немає коментарів:
Дописати коментар