Четвер
23.04.2020
Я досліджую світ. Ти ростеш і змінюєшся.(С.110-111),зошит(с.58)
Посилання:https://www.youtube.com/watch?v=KfEs0kT921E
Робота в книжці(читаємо,відповідаємо на запитання)
Робота в зошиті.
Практична робота.Знайти фотографії ,на яких ви зображені від дитинства до сьогоднішнього дня.9 (ПО МОЖЛИВОСТІ ЗРОБИТИ КОЛАЖ)
Читання. Ніна Вернигора.Диво у долоньках.(с.130-131)https://www.youtube.com/watch?v=KfEs0kT921EВЕРНИ́ГОРА Ніна Миколаївна (13. 08. 1967, с. Великі Прицьки Кагарлиц. р-ну Київ. обл.) – письменниця, публіцистка, перекладачка. Чл. НСПУ (2000). Закін. Київ. ун-т (2003). У 1996–99 – заст. гол. ред. дит. ж. «Пізнайко»; 1999–2000 – ред. вид-ва «Бібліотека українця»; від 2001 – гол. ред. дит. г. «Веселка»; одночасно від 1999 – ред. і перекладач вид-ва «Літера»; від 2003 – кер. творчого літ. об’єдн. «Нове слово» при НСПУ. Авторка літературознав. статей на теми поезії та літ-ри для дітей; поет. перекладів з рос., білорус., китай. мов. Ліриці В. притаманні класичні форми, проза динамічна, емоційна.
Тв.: Відлуння маминої пісні: Лірика. К., 1999; Чому корови не літають: Вірші. К., 2000; Василь Дурдинець: Міністр, політик, людина. К., 2000; Веселі загадки. Х., 2002; Джерельце: Лічилка-безконечник. К., 2002; Стрибав цапок: Скоромовки. К., 2002; Лети-лети, джмелику: Вірші. К., 2002; Мавпочка Моллі: Казка. К., 2004.
Правильне читання слів.
Читання оповідання
Відповіді на запитання. Повторне читання.
Спроби переказу. Переказ тексту.
Закріплення.
.
Українська мова.Навчаюся створювати висловлювання на відому тему.(С.138.В.21-22)
Словниковий диктант. Народ, друг, хліб, ніж, молодь, зигзаг, пейзаж, наказ, ґедзь, паморозь; стежка, шибка, рибка, берізка, низько, складка, борідка, редька, мережка, різьба, ложка; легко, вогко
Етюд «Допоможемо Катрусі»
Учениця (плаче)
Чого це на мене так сердяться в школі?
Та я ж не чіпаю нікого ніколи,
Ні з ким не сварюсь, сиджу собі тихо.
А з цього виходить одне тільки лихо.
Оце я сказала — така в мене звичка —
Що в Галі, як мишачий хвостик, косичка,
Що в Насті спідничка неначе з рогожі,
Та ще й черевики на човника схожі,
Що в Тані волосся нечесане досі,
Що очі в Мар'янки маленькі та косі.
Що в зошиті Лесі самі тільки плями,
Напевне бруднющими пише руками.
Я ж правду кажу їм... і що тут такого?
Та я не чіпаю нікого ніколи.
Сиджу собі тихо і в школі, і вдома.
І чом вони сердяться всі — невідомо.
— Чи можна назвати нашу однокласницю доброю та чуйною дівчинкою? Якою людиною вона стане в подальшому житті, якщо буде так поводитися з товаришами? (Треба бачити в людях гарне, добре, і сам станеш добрішим.)
— Ми повинні порадити дівчинці ось що:
Люби інших, як сама себе,
І ворогу не мисли злого.
Чого не хочеш для себе,
Не побажай того другому.
Уся наука в цЕтюд «Допоможемо Катрусі»
Учениця (плаче)
Чого це на мене так сердяться в школі?
Та я ж не чіпаю нікого ніколи,
Ні з ким не сварюсь, сиджу собі тихо.
А з цього виходить одне тільки лихо.
Оце я сказала — така в мене звичка —
Що в Галі, як мишачий хвостик, косичка,
Що в Насті спідничка неначе з рогожі,
Та ще й черевики на човника схожі,
Що в Тані волосся нечесане досі,
Що очі в Мар'янки маленькі та косі.
Що в зошиті Лесі самі тільки плями,
Напевне бруднющими пише руками.
Я ж правду кажу їм... і що тут такого?
Та я не чіпаю нікого ніколи.
Сиджу собі тихо і в школі, і вдома.
І чом вони сердяться всі — невідомо.
— Чи можна назвати нашу однокласницю доброю та чуйною дівчинкою? Якою людиною вона стане в подальшому житті, якщо буде так поводитися з товаришами? (Треба бачити в людях гарне, добре, і сам станеш добрішим.)
— Ми повинні порадити дівчинці ось що:
Люби інших, як сама себе,
І ворогу не мисли злого.
Чого не хочеш для себе,
Не побажай того другому.
Уся наука в цих словах
Святої правди тут скрижалі,
Другої правди не буває
Одну її я тільки знаю,
Не буде їй вовік кінця,
Вона не вмре і не загине,
Із під тернового вінця,
Вона колись до нас прилине!их словах
Святої правди тут скрижалі,
Другої правди не буває
Одну її я тільки знаю,
Не буде їй вовік кінця,
Вона не вмре і не загине,
Із під тернового вінця,
Вона колись до нас прилине!!
Виконання вправи 21.
Офтальмологічна хвилинка https://www.youtube.com/watch?v=FKy1cIkHqb0
Виконання вправи138.
Музичне мистецтво.Народні інструменти.Віночок українських народних пісень.
Виконання:Л.Ратич.А.Олейнікова.Квітковий сюжет.
Ритмічна вправа
https://encrypted-vtbn1.gstatic.com/video?q=tbn:ANd9GcTBmMgw8LX68ZJ0-8Whp_gSpuAuCEGTDKKJXUQxSsJ83b8EzC14
Слухання.https://www.youtube.com/watch?v=_QsLrisUXdw
Виконання.https://www.youtube.com/watch?v=M-D_xJaCsRI
Інформатика Працюємо в Скретч.(Ч.2..с.73- 75).зошит(с.38-39)
Робота з книжкою.
Робота із зошитом
Скретч (Scratch) – нова мова та візуальне середовище об‘єктно - орієнтованого
програмування, яка дозволяє легко створювати власні проекти: анімаційні та
інтерактивні історії, ігри, моделі та розміщувати їх в мережі Інтернет.
Головний персонаж (виконавець) — Рудий кіт, який може рухатися,
говорити та думати, змінювати зовнішній вигляд та взаємодіяти з
іншими виконавцями.
Скрипт (сценарій) — послідовність дій, які слід
виконати Рудому коту або іншим виконавцям.
Скрипт збирається з різнокольорових блоків
(цеглинок, команд).
Відео.
https://www.youtube.com/watch?v=1nX6baSv9YU
Немає коментарів:
Дописати коментар