середа, 10 лютого 2016 р.

Математика

          
Методика проведення контрольної  роботи з математики

1. Організація учнів до роботи.    (1 хв.)
2. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення мети уроку і форми контролю.    (1- 2 хв.)
3. Підготовча робота.
 Визначення вимог до виконання роботи: ознайомлення зі змістом і короткий інструктаж щодо виконання кожного завдання (спосіб виконання завдання (спосіб розв’язання задачі – діями або виразом), оформлення запису, перевірка розуміння змісту завдань учнями, дотримання регламенту виконання завдань і орфографічного режиму).    (3 – 5хв.)
4. Самостійне виконання роботи учнями. Самоперевірка. (За 5 хв. до завершення роботи вчитель нагадує  про регламент та необхідність самоперевірки).    (30 хв.)
5. Організований збір робіт.    (1 хв.)
6. Відповіді вчителя на запитання, які виникли в учнів під час виконання роботи.    (5 хв.)
Рекомендації до проведення контрольних робіт
Кількість дій: 14-16.
Якщо контрольна робота включає математичний диктант, то кількість дій в роботі повинно бути зменшено на 1-2 (в залежності від змісту математичного диктанту).
Обов’язковим є  включення завдання геометричного змісту.
В обсяг контрольної роботи включати завдання з логічним навантаженням.
Тривалість виконання письмових робіт : у 2 класі І семестр – до 20 хв, ІІ семестр – до 30 хв;3 – 4 кл. – до 35 хв. За цей час учням потрібно встигнути не лише написати роботу, а й перевірити її.
Оцінювання роботи проводити згідно критеріїв оцінювання.

Аналіз результатів контрольної роботи з математики
І. Організація учнів до роботи.    (1 хв.)
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення мети уроку і форми контролю.    (1- 2 хв.)
ІІІ. Аналіз контрольної роботи:   
1) загальна характеристика результатів контрольної роботи;    (3- 5 хв.)
2) аналіз позитивних сторін, зрушень в роботі окремих учнів;    (2 хв.)
3) аналіз типових помилок та виконання відповідних завдань:
-    аналіз типових помилок;
-    колективне розв’язання завдань, аналогічних тим, у яких були допущені помилки.    (20–25 хв.)
ІV. Робота над  індивідуальними  помилками:                             
1)     допомога вчителя, учнів-консультантів слабо підготовленим учням;
2)    виконання диференційованих завдань.    (7–10 хв.)
  V. Домашнє завдання.    (3–5 хв.)
  VІ. Підсумок уроку.    (3-4 хв.)
Рекомендації до аналізу
1.    Робота над помилками виконується в зошиті для контрольних робіт .
2.    Аналіз типових помилок та виконання відповідних завдань виконують всі учні класу.
3.     Вчитель засвідчує перевірку роботи словом « Перевірено».


Немає коментарів:

Дописати коментар