Карта
педагогічноїоцінкиздібностейвчителя___________________________________________до інноваційноїдіяльності.
Оцініть,
будь ласка,своюготовність
до інноваційноїдіяльності за п'ятибальною шкалою за кожнимпоказником.
|
I. Мотиваційно-творчаспрямованістьособистості.
|
Бали
|
СР бал
|
1
|
Допитливість,
творчийінтерес.
|
|
|
2
|
Прагнення до
творчихдосягнень.
|
|
|
3
|
Прагнення до лідерства.
|
|
|
4
|
Прагнення до
отриманнявисокоїоцінкитворчоїдіяльності з боку адміністрації.
|
|
|
5
|
Особистазначимістьтворчоїдіяльності.
|
|
|
6
|
Прагнення до
самовдосконалення.
|
|
|
|
II. Креативністьвчителя.
|
|
|
7
|
Продукуваннябільшого числа
рішень: варіативністьпедагогічноїдіяльності.
|
|
|
8
|
Незалежністьсуджень (не
соромитьсявисловлювати свою думку).
|
|
|
9
|
|
||
10
|
|
||
11
|
Прагнення до ризику.
|
|
|
12
|
Чутливість до проблем
упедагогічнійдіяльності.
|
|
|
13
|
Критичністьмислення,
здатність до оціночнихсуджень.
|
|
|
14
|
Здатність до самоаналізу,
рефлексії.
|
|
|
|
|
|
|
15
|
Здатністьособистості до
оволодінняметодологієютворчоїдіяльності.
|
|
|
16
|
Володіння методами педагогічногодослідження.
|
|
|
17
|
Здатність до
створенняавторськоїконцепції, технологіїдіяльності.
|
|
|
18
|
|
||
19
|
Здатність до
організаціїпедагогічногоекспериментувшколі.
|
|
|
20
|
Здатність до корекції,
перебудовудіяльності.
|
|
|
21
|
Здатністьакумулювати та
використовуватидосвідтворчоїдіяльностііншихвчителів.
|
|
|
22
|
Здатність до співпраці та взаємодопомоги
у творчійдіяльності.
|
|
|
23
|
Здатністьтворчовирішуватиконфлікти.
|
|
|
|
IV. Індивідуальніособливостіособистостівчителя.
|
|
|
24
|
Темп творчоїдіяльності.
|
|
|
25
|
Працездатністьособистості у
творчійдіяльності.
|
|
|
26
|
Рішучість, впевненість в собі.
|
|
|
27
|
|
||
28
|
Переконаннявчителя в
соціальнійзначимостітворчоїдіяльності.
|
|
|
29
|
Чесність,
правдивість
|
|
|
30
|
Здатність до
самоорганізації.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар