субота, 5 березня 2016 р.

Карта педагогічноїоцінкиздібностейвчителя___________________________________________до інноваційноїдіяльності.

Оцініть, будь ласка,своюготовність до інноваційноїдіяльності за п'ятибальною шкалою за кожнимпоказником.


I. Мотиваційно-творчаспрямованістьособистості.
Бали
СР бал
1
Допитливість, творчийінтерес.


2
Прагнення до творчихдосягнень.

3
Прагнення до лідерства.

4
Прагнення до отриманнявисокоїоцінкитворчоїдіяльності з боку адміністрації.

5
Особистазначимістьтворчоїдіяльності.

6
Прагнення до самовдосконалення.


II. Креативністьвчителя.


7
Продукуваннябільшого числа рішень: варіативністьпедагогічноїдіяльності.

8
Незалежністьсуджень (не соромитьсявисловлювати свою думку).

9
Фантазія, уява (інтелектуальналегкість у поводженні з ідеями).

10
Здатністьвідмовитисьвідстереотипів у педагогічнійдіяльності, подолатиінерціюмислення.

11
Прагнення до ризику.

12
Чутливість до проблем упедагогічнійдіяльності.

13
Критичністьмислення, здатність до оціночнихсуджень.

14
Здатність до самоаналізу, рефлексії.


III. Оцінкапрофесійнихздібностейвчителя до здійсненняінноваційноїдіяльності.


15
Здатністьособистості до оволодінняметодологієютворчоїдіяльності.

16
Володіння методами педагогічногодослідження.

17
Здатність до створенняавторськоїконцепції, технологіїдіяльності.

18
Здатність до плануванняекспериментальноїроботи.

19
Здатність до організаціїпедагогічногоекспериментувшколі.

20
Здатність до корекції, перебудовудіяльності.

21
Здатністьакумулювати та використовуватидосвідтворчоїдіяльностііншихвчителів.

22
Здатність до співпраці та взаємодопомоги у творчійдіяльності.

23
Здатністьтворчовирішуватиконфлікти.


IV. Індивідуальніособливостіособистостівчителя.


24
Темп творчоїдіяльності.

25
Працездатністьособистості у творчійдіяльності.

26
Рішучість, впевненість в собі.

27

28
Переконаннявчителя в соціальнійзначимостітворчоїдіяльності.

29
Чесність, правдивість

30
Здатність до самоорганізації.



Дана методика показуєрівеньготовностіпедагогів до інноваційноїдіяльності. Післязавершенняметоди і підрахункукількостібалівскладаєтьсявісь координат, щопоказуєрозвиток у педагога здатності до інноваційноїдіяльності. Аналізотриманихданихпоказуєступіньсформованості у педагога кожного 

Немає коментарів:

Дописати коментар